1976-ban az IMSA szankcionáló bizottsága lazított kicsit a szabályokon, hogy az autók indulhassanak a neves North American Road Racing sorozatban. Ez lényegében annyit tett, hogy a versenyben részt vehettek az utcai autókhoz csak nagyon távolról hasonlító csővázas versenygépek. John Greenwood és Bob Riley nem késlekedett, azonnal nekiálltak megtervezni a legbrutálisabb Corvettet, amit a világ látott.
2 hüvelykes króm-molibdén csövekből áll az autó váza, amiből csak kettőt építettek. Ezt itt a JLP Racing szerelte össze és készített rá olyan karosszériát, melynek legfőbb célja az volt, hogy növeljék a végsebességet. Két nagyon fontos eleme van a karosszériának. Az egyik a gigantikus méretű hátsó szárny, a másik pedig az autó oldalán lévő szintén nem szerény méretű NACA légbeömlő. Persze, azért a hosszan előrenyúló orr sem elhanyagolható.
John Paul versenyzett vele az 1978-as IMSA szezonban, de a dobogó második fokánál nem jutott feljebb vele a 935-ös Porschék dominanciája miatt. Közvetlenül a szezon után a T&D Racingnek adta el az autót, akik az 1981-es Daytona-i 24 órás versenyen indultak vele. Célba viszont nem ért a Corvette. Most a Canepa birtokában van és tökéletesen felújították.
8,2 literes, alumínium blokkos V8-as van benne, amit az Ed Pink Racing Engines épített és több mint 750 lóerőt tud. Porsche 935 eredetű magnézium féknyereggel szerelték fel és tökéletesen alkalmas a bevetésre például múltidéző versenyeken.