Kívülről nem igazán mutat újat ez az 1984-es Mercedes-Benz 190-es. A karosszériája ugyan egyben van, de a műanyag elemeken látszik a kora és csak a típusidegen felnik igazán feltűnőek alatta, amik hátul messze ki is lógnak a sárvédők alól.
Ez a W201-es egy hollandiai srácé, aki érthető módon keveselte az eredeti 2 literes, négyhengeres motor 89 lóerős teljesítményét. A megoldás nem a turbósítás lett, hanem egy nagyobb motor. A Mercedes-Benz 600 SEL-ből érkező 6 literes, V12-es került az autóba. Mivel a 190-es Merci még csak hírből sem látott ekkora motort, ezért nem volt könnyű beszerelni.
Fél év ment rá, de belepakolta az autó orrába a 12 hengerest, ami miatt a hűtőket annyira előre kellett tenni, hogy módosította az első fényszórókat is, hogy minden elférjen. Most 424 lóerőt és 585 Nm nyomatékot tud az autó.
100-ról 150-re 4 másodperc alatt gyorsít, 100-ról 200-ra pedig 11 másodperc. Állítása szerint még nem próbálta, de az autó elméletben megfutja akár a 350 km/órás sebességet is.
A motorhoz még sok alkatrészen kellett igazítani, például az eredeti helyére a Mercedes-Benz CL 600-ból érkező ötfokozatú automata sebességváltó került, a kormánymű W210-esből jön, a kerékagyak Mercedes SL 500-tól, a kerek pedig S 600-ról. A BC Racing állítható futóművet pedig egy E36-os BMW-ből szedte ki.