Hány autót láttunk már, ami képes elérni a 300 km/órás tempót a német autópályán? Rengeteget. A prémium autógyártás csúcsmodelljei már a lehető legnagyobb luxus mellett, halk szélfütyülés mellett hozzák ezt az értéket, a sofőr akár elengedhetné a kormányt is, akkor se történne semmi.
A sorhatos két turbófeltöltővel 320 lóerőt ad le 5600-as fordulaton, mellé 427 Nm nyomatéka van 4000-nél. Legalábbis papíron, hiszen a valóság ennél látványosabb számokat mutatott. A 4,2 másodperces sprintidő és a 285 km/órás végsebesség is csupán egy adat a sok közül, hiszen ezeket az autókat könnyen és gyorsan lehetett ennél erősebbé és fürgébbé tenni, ami miatt kész csoda a gyári állapotú példány. – írtuk a Supra történetét összefoglaló cikkben.
A Toyota Supra negyedik generációja kilencvenes évek jól tuningolható, őrült típusainak ikonikus darabja kegyetlen előadással bír. Turbóval is hatezer felett él sorhatos háromliteres motorja, és úgy forog kilencezer környékére, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. Persze ez csak az alapmű és vannak a tuningolt változatok, mint ez is itt lent.
1239 lóerejéhez 1120 Nm nyomaték társul, és ezt az erőt hatsebességes kézi váltóval kell kordában tartania a vezetőnek. A videó tanulsága alapján a megadott teljesítményadatok fedik a valóságot, még kétszáz körül is simán kipörög a hátsó kerék, és gyakorlatilag sebességtartománytól független a gyorsulás, szinte ugyanúgy húz 100-200 között, mint 200 felett. Ezt látni kell!