Hány autót láttunk már, ami képes elérni a 300 km/órás tempót a német autópályán? Rengeteget. A prémium autógyártás csúcsmodelljei már a lehető legnagyobb luxus mellett, halk szélfütyülés mellett hozzák ezt az értéket, a sofőr akár elengedhetné a kormányt is, akkor se történne semmi.

A Toyota Supra negyedik generációja viszont egy másik történet, a kilencvenes évek jól tuningolható, őrült típusainak ikonikus darabja kegyetlen előadással éri el ugyanezt. Turbóval is hatezer felett él sorhatos háromliteres motorja, és úgy forog kilencezer környékére, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.

1239 lóerejéhez 1120 Nm nyomaték társul, és ezt az erőt hatsebességes kézi váltóval kell kordában tartania a vezetőnek. A videó tanulsága alapján a megadott teljesítményadatok fedik a valóságot, még kétszáz körül is simán kipörög a hátsó kerék, és gyakorlatilag sebességtartománytól független a gyorsulás, szinte ugyanúgy húz 100-200 között, mint 200 felett. Ezt látni kell!