A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, tervezése az ötvenes években kezdődött, és hiába élt meg három generációt, mindvégig egy amerikai utánérzésű, ötvenes évekbeli típus maradt. Akad még belőle bőven veterános szemmel nézve, így a szebb darabok is megállnak a pár millió forintos tartományban.
Ezért a rozsdás, fellelt állapotú gépért viszont 40 ezer fontot, vagyis 16 millió forintot kér tulajdonosa. Mindezt azért, mert egy különleges, ritka jobb kormányos kivitelről van szó, amit exportra gyártottak, és pár darab (körülbelül száz) el is érte Anglia partjait.
A képeken szereplő autót 1964-ben helyezték forgalomba az Egyesült Királyságban, egyike a két ismert GAZ-21P kódjelű kocsinak.
Az első darabokat egy négyhengeres, négyütemű, soros, alulvezérelt, oldalt szelepelt motor hajtotta, 2,42 literes hengerűrtartalommal és 65 lóerővel. Ez a felül szelepelt (ohv) M-21 D váltotta 80 lóerővel. Kívülről semmi sem árulta el a módosítást, a kocsi utasterében is pusztán a nyomógombos rádió megjelenése számított újdonságnak.