1960-ban jelent meg a Peugeot 404, amiből már a kezdetektől három modellt kínáltak: a négyajtós limuzint, a kombit és meglepő módon pick-upot. A premier után két évvel aztán kabrióval, majd később kupéval bővült a sor. Nem mellesleg ezt az időt tartják a Peugeot egyik legszebb korszakának és ez az autón is látszik. A formáért a Pininfarina felelt, a technika pedig legendásan megbízható.
Annyira, hogy Kenyában egészen a ’90-es évek elejéig gyártásban maradt a 404-es. A rendkívül hosszú modellciklus alatt közel 2,9 milliót gyártottak belőle. 1961 októberében láthatta először a közönség a kabriót, ami a Párizsi Autószalonon debütált. A limuzin alapjait használták hozzá, a karosszéria pedig a Pininfarinánál készült Torinóban. Amerikában 3 899 dollárért árulták, ami elég merész összeg volt. Főleg annak tükrében, hogy így a Jaguar E-Type-pal esett egy árkategóriába.
Ezt a fekete keménytetős, piros 404 kabriót új korában egyenesen Madagaszkár fővárosába, Antananarivoba szálltották és csak 2013-ban került Kaliforniába. A vászontetőn és a hátsó ülésen kívül nagyon szép állapotban van az autó, az igazi meglepetés a motor. Rá van írva ugyan, hogy 404 Peugeot, de a sokat mondó német Zündfolge felirat is ott virít rajta. Mert ez valójában egy 02-es BMW M10-es négyhengerese.
Valamivel több mint 70 lóerőt tudott az eredeti 1,6-os motor, a BMW 2 literese viszont több mint 100 lóerős, ami jelentős különbség. Az autó alatt a BMW váltója és futóműve található, amit hátsó légrugókkal egészítettek ki, valamint Wilwood fékekkel. Az átalakítás igazán szokatlan, de bizonyára akadnak, akik díjazzák az ilyet, mert folyamatosan érkeznek rá licitek.