Akárki akármit mond, egyszerűen elképesztő, hova fejlődött mára a „háztáji” autóépítés. Ma már egy-egy tuningműhely olyan autókat farag, amiről 10-15 éve álmodni sem mert senki. Pont idén 15 éve, hogy a Bugatti Veyron elérte a 407 km/órás végsebességet, és 1001 lóereje előtt leborult mindenki. 

Akkor a legdurvább épített Toyota Suprák tudták alulról megkarcolni ezt az értéket, de ott volt a plafon, ezer lóerő fölé tartósan nem jutott senki. Most pedig itt az EKanooRacing által épített háromliteres, hathengeres 2JZ blokkos utcai, rendszámos A80-as Supra, és keréken mérve hoz 2061 lóerőt, és körülbelül 1760 Nm nyomatékot. 

Bár csak lekötözve mérik, ezt a videót mégis érdemes végignézni, a hang így is velőtrázó, a gigantikus turbó pedig látványra is durva.

Igaz, a brutális számokhoz gyárakat megszégyenítő hátországgal kell rendelkezni, ami az EKannoRacingnél meg is van. A céget Ebrahim Mohammed Kanoo, a Bahreini Királyság egyetlen Toyota és Lexus márkakereskedője birtokolja, aki szabadidejében szintén autós témájú hobbijának hódol.

Több világcsúcsot is bezsebelt a csapat legkülönfélébb kategóriákban, így például az ő nevükhöz köthető a világ leggyorsabb független hátsó felfüggesztéssel rendelkező Toyota Suprája. Ezt követte a GT86-os, melyből kidobta a négyhengeres boxermotort és sorhatos turbómotort szerelt a helyére, hatalmas csigákkal, mely már 5,77 másodperc alatt futotta le a negyed mérföldes távot. A korábbi Suprának ehhez 6,23 másodperc szükségeltetett.