Dél-Koreában már március 30-án megkezdődött a Genesis G80-as értékesítése és nem sokáig kellett várni az első törött példányra. Az információk szerint különösen szerencsétlen módon történt a baleset, az átadást követő percekben. Az autóban tényleg csak annyi kilométer volt, ami a szalonig tartó logisztika miatt belekerült.
Bővebb információkat nem közöltek arról, hogy hogyan sikerült ezt összehozni. Egyes helyeken kamionos ráfutást emlegetnek, ami megmagyarázná, hogy miért a gépháztető magasságában kezdődnek a sérülések. Az első sárvédő, a motorháztető és még az ajtó is gyűrődött az átadás után balesetező G80-ason.
A Genesis G80-ast egyébként az Audi-BMW-Mercedes trió ellen vetik be a koreaiak. A Hyundai luxusmárkájának pont az a célja, ami a Toyotának a Lexusszal. Az új padlólemezre épülő G80-as csúcsmodelljében 3,5 literes, turbós V6-os motor dolgozik 380 lóerővel. Autópályán képes teljesen önállóan közlekedni és még a két első utas között is van légzsák.