Súlyosan megsérült és beszorult az autójába annak a BMW-nek a vezetője, aki szerdán délelőtt Kőszeg irányába tartott és egy jobbra ívelő kanyarban ütközött a szemből érkező Renault futárautóval – írta a 112press.

 

Az ütközés után a BMW vezetőjének lábát az utastérbe benyomuló kerék a pedálok közé préselte, így a súlyosan sérült férfi nem tudta elhagyni az autót. Egy szemtanú elmondta, hogy a középkorú férfi meglepően jól viselte a helyzetet.

Kérdeztük, kell-e segíteni, de nem tudtunk mit csinálni. Ő viszont hasznosan töltötte az időt. Hívott autómentőt és telefonált a családjának, amíg kiértek a tűzoltók. A nagy fájdalmak akkor jelentkeztek, amikor kivették az autóból, de azt is jól viselte, még tréfálkozott is a mentőkkel, pedig komolyabban sérült az egyik lábfeje.

Csúnya baleset egy BMW-vel, a sofőr sérülése ellenére sem pánikolt 1

A fotókon és a videón látható BMW egyébként egy E28-as, amelyet 1981 és 1988 között gyártotta a bajor vállalat, szóval mondhatjuk, hogy egy klasszikus modellel kevesebb járja hazánk útjait. A fotókat elnézve a baleset előtt igen patika állapotnak örvendhetett a korosodó Ötös BMW.

Csúnya baleset egy BMW-vel, a sofőr sérülése ellenére sem pánikolt 2

Ebből a típusból készült a BMW első dízel szériaautója, a korát megelőző 524 TD. 1985-ben az addigi csúcsmodellt, az M535i-t leváltotta az első M5, amelyben az M1 motorja tombolt 286 lóerővel, katalizátor nélkül. Nagyjából 720 ezer darab készül az E28-asból. Ekkor még a BMW-k fenekén lévő számból meg lehetett mondani, hogy milyen lökettérfogatú motor dolgozik az orrában, nem úgy, mint manapság…