Úgy tartják, hogy nem illik a vállalat luxuslimuzinjából kombit készíteni, nehogy a végén munkára fogják és tíz éves korában ott figyeljen a tetején a létra, a csomagtartóban pedig a diszperzites vödör. Pedig más oka is lehet, hogy egy fényűző kombira van szükség. Egyesek például imádják a kombik formáját, mások pedig szeretnék élvezni a nagy limuzinok kényelmét, de életmódjuk miatt nem hanyagolnák a praktikumot. Ezért született ez a Mercedes-Benz 560 TEL is.

A Mercedes nemet mondott, mégis megszületett a kombi W126-os 1

Ahogyan a Pininfarina tervezte W109-es esetében, úgy itt is megkereste a tulajdonos a Mercedest, hogy építsenek neki a W126-osból kombit. A válasz természetesen elutasító volt, ezért megrendelte a négyajtóst, és a szállítás után a hamburgi Caro Internationalhez vitte. Eredetileg a cég hosszított limuzinokkal, egyedi belterekkel és páncélozott járművekkel foglalkozott, de belevágtak az 560 SEL átalakításába. Ez után kapta meg a T-modellekre utaló 560 TEL típusjelzést. Gyári Mercedes-alkatrészekkel és a gyár által meghatározott szabványokat követve alakították át az autót. Hátul a lámpák és az ablakok az S124-esből származnak.

A Mercedes nemet mondott, mégis megszületett a kombi W126-os 19

5,5 literes, V8-as motorja 275 lóerős és 430 Nm nyomatékú, a limuzint valamivel több mint 7 másodperc alatt gyorsítja 100-ra, a végsebessége 240 km/óra feletti. A kombivá alakított változatot most 103 000 km-rel az órájában árulja egy New York-i kereskedő.