Emil a 18. születésnapjára kapta a nem túl fényes formát mutató 1993-as Lada Samarát, és ahelyett, hogy némi tőke felhalmozása után gyorsan túladott volna rajta, inkább nekivágott a végtelenbe mutató tuningnak.
Lehet, hogy akadnak olyanok, akiknek csípi a szemét a stílus, de Ladából ennél többet házi barkácsolással gyakorlatilag lehetetlen kihozni. Orrában az ötvenvalahány lóerős motor helyett egy 1,7 literes 16 szelepes VAZ-21083 blokk dolgozik, turbófeltöltővel kiegészítve. Hivatalos adat nincs, de a tulajdonos szerint valahol 350 lóerő körül teljesíthet a gép.
A motorháztető a Mitsubishi Lancer EVO-k előtt tiszteleg, a kerékjáratokba pedig sikerült 18 colos kerekeket préselni. Mind előre, mind hátulra teljesen egyedi fényszórók kerültek, az ajtóablakok pedig immár keret nélküliek.