Rengeteg vad motort faragtak már Volkswagen Bogarak farába, Donny Gianetti építése viszont kilóg a sorból. Sőt a motor is kilóg a karosszériából, mert neki egy ötliteres Ford V8-ast sikerült beleszuszakolnia a klasszikus típusba.

A tökéletes motort szerelték ebbe a Volkswagen Bogárba 1

A méretes amerikai blokk csak úgy fért el, hogy a hűtő került az eredeti motor helyére, a frontrészt pedig teljesen kitölti a legmodernebb fejlesztést jelentő Coyote kódjelű motor. A 90 fokos hengerszöge klasszikus, mindkét oldalon változik a szelepvezérlése és üzemállapottól függően a nagynyomású közvetlen, illetve a kis nyomású szívócső-befecskendezés dönti a hengerekbe a 95-öst. Lánc mozgatja a négy vezérműtengelyt és a 32 szelepet, a fordulatszámot nem spórolták el: percenkénti 7000-en mérhető a 450 lóerő és 7500-ig elforog a kapitális nyolchengeres.

Hogy mire lehet képes egy ilyen testben, arra csak tippjeink vannak, remélhetőleg látunk róla videót akció közben!