Határozott, céltudatos kommunikáció, amely következetesen kiemeli a márka egyedi megkülönböztető értékét: ennek a reklámszakmai irányelvnek a tökéletes mintapéldája volt harminc éve az a reklámfilm, amelyen keresztül sokak elsőként szembesültek a frissen létrehozott Lexus autómárka létezésével.
Azóta eltelt három évtized, a Lexus gyártott tízhengeres versenymotort, négyhengeres dízelt és mindenekelőtt rengeteg hibridet. Az egykori V8-as zászlóshajó helyébe V6-os lépett, de az üzenet nem változott, ezért a márka úgy döntött, újraforgatja azt a bizonyos emlékezetes reklámfilmet, méghozzá Akio Toyoda elnök-vezérigazgató főszereplésével.
Márciusban be is mutatták a filmet, de aztán végigsöpört a világon a koronavírus-járvány, és a Lexus nem találta illendőnek, hogy pezsgővel ünnepeljen a tömeges megbetegedések és általános gyárbezárások idején. Az ember azonban képtelen huzamosabb ideig meglenni vidámság nélkül, így most, hogy hamarosan újra termelni kezd az autóipar, és lassacskán az élet más területein is visszatérünk a normális kerékvágásba, úgy döntöttek, mégis csak közzéteszik a filmet.
A rövid alkotás így új, mögöttes értelmet nyert: az Akio Toyodától megszokott könnyed, önirónikus hangvétel mintha egyben az ember esendőségét, eredendő optimizmusát, nehézségeken felülemelkedő akaraterejét is szimbolizálná.