Robert Serwanski, a Koenigsegg tesztpilótájának kezei között jellemzően több mint ezer lóerős szupersportautók fordulnak meg. Ez azért önmagában meglehetősen jó munka egy rátermett pilótának, ő meg pontosan ilyen. Rekordot autózott már Spa-Francorchamps-ban és Suzukában is. Amikor pedig nem Koenigseggben ül, akkor saját Mazda MX-5-ösével jár például a Nürburgringre.
Christian von Koenigseggtől sem áll távol a Mazda MX-5-ös, neki egy aranyos, bukólámpás NA-ja van, amihez kedves emlékek kötik.
Nem a legkönnyebb MX-5 az NC, de minden adott benne, hogy remek élményautóból potens pályagép legyen. Ott a kettős keresztlengőkaros futómű és az alacsony súlypont meg a rengeteg apróság, amit ki lehet belőle dobni. Ahhoz, hogy 7 perc 37,38 másodperces BTG időt tudjon menni a Nordschleifén, Robert Serwanski is alakított kicsit az autón.
Félig tankolva, 80 kg-os vezetővel nagyjából 1090 kg az ezüst MX-5-ös súlya. A videó alatt egyébként elég hosszasan sorolja, hogy mit reszelt még az MX-5-ösön. A felesleges súlyok kipakolása mellett pályára belőtt futómű, nagyjából 30 lóerővel erősebb motor van az autóban. Karbon kagylóülések és rövidebb, ötfokozatú váltó. Nyitott diffi, apró spoilerek az autó orrán és a csomagtérfedélen, valamint hatdugattyús fékek. No, irány a play gomb!