Egyesek szerint Enzo Ferrari halála óta nem az igazi a Ferrari, mások úgy gondolják, hogy mióta nem Pininfarina a formaterv, azóta nem bírnak a ceruzájukkal az olaszok. Az viszont egészen biztos, hogy egy Ferrari még mindig olyan autó, amire nagyon sokan vágynak és valószínűleg nagyon kevesen gondolják azt, hogy nem megy eléggé. Pedig utóbbiakból is akad bőven, másképp a Novitec Rosso sem élne meg.
720 lóerős, biturbó V8-as motorral és 2,9 másodperces gyorsulással a Ferrari F8 Tributo nem lassú gép. A középmotoros sportautók hagyományosan a legnépszerűbb modellek, az F8-as a korábbi 458 és 488 modellek után érkezett. A Novitec nem nyúlt hozzá a formához – kár is lett volna -, egyszerűen pakoltak rá elöl 21-es, hátul 22 colos Vossen felniket és rozsdamentes kipufogórendszert, hogy szépen szóljon az olasz V8.
35 mm-rel ültetik lejjebb a futóművet, de kérésre beszerelnek emelőt is, hogy a fekvőrendőrök ne okozzanak gondot. A 3,9 literes biturbó motorból 776 lóerőt és 882 Nm nyomatékot hoztak ki, így valamelyes javult a gyorsulás (2,7 másodperc a 0-100), viszont a végsebesség maradt 340 km/óra.