2003. augusztus 25-én érkezett meg a San Franciscó-i szalonba az 13303-as alvázszámú Ferrari Enzo. Sokat nem jártak vele se boltba, se munkába, az ideje nagyobbik felében a magángyűjtemény garázsában álldogált. Időnként megmozgatták, elvitték az átvizsgálásokra és most picivel több mint 2 000 kilométer van benne.

Ez nemcsak egy Ferrari Enzo, hanem egy 800 milliós netes vásárlás 1

Enzo Ferrariról, tehát a vállalat alapítója után nevezték el a 2002-től gyártott Enzót, aminek formáját Ken Okuyama rajzolta a Pininfarina stúdiónál. Rengeteg időt töltöttek vele a szélcsatornában, aminek eredménye, hogy 200 km/órás tempónál 343 kg leszorítóerőt termel, 300-nál pedig 775 kg-ot. 355 km/órás végsebességénél valamelyest csökken, ekkor 585 kg.

Ez nemcsak egy Ferrari Enzo, hanem egy 800 milliós netes vásárlás 33

F140B kódú, 65 fokos hengerszögű, szívó V12-ese 660 lóerejét 7 800-as fordulaton adja le. 5 500-tól 657 Nm nyomatéka van, a fordulatszámmérő piros mezője 8200-nál kezdődik. De azért 10 000-ig skálázták, mert az mennyire jól néz már ki. 3,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra.

Ez nemcsak egy Ferrari Enzo, hanem egy 800 milliós netes vásárlás 34

399-et gyártottak a Ferrari Enzóból, plusz egyet a különleges, vatikáni árverésre. Akkor 1,1 millió dollárért vitték el a jótékony célra felajánlott négyszázadik példányt. Most 2 640 000 amerikai dollárnál (közel 810 millió forint) állt meg a licit erre az Enzóra, amivel minden idők legdrágább online aukcióján értékesített autója lett.

Ez nemcsak egy Ferrari Enzo, hanem egy 800 milliós netes vásárlás 35