A Ford Thunderbird még 1955-ben jelent meg és az első generáció egy kétajtós, kétüléses kabrió volt, mellyel az volt a céljuk, hogy a Chevrolet Corvette vevőkörét csábítsák el. Az 1980-ban megjelent nyolcadik generáció aztán átkerült a Ford Fox padlólemezére, melyre talán a legnépszerűtlenebb Mustang generáció is épült.
1988-ban jelent meg a tizedik Thunderbird, aminek a formája elég feledhető, mint a 90-es évek amerikai autóinak úgy általában. Valakinek annyira nem tetszett, hogy képes volt ráfaragni az 50-es évekre jellemző orrot és fart.
Ebből viszont egy igazi kereklámpás, fogszabályzós, piros rémség jött ki, aminek tekintetétől futkos a hátunkon a hideg.
Több mint 4,5 millió forintot kérnek az Ebay-en ezért az 1996-os Thunderbirdért, amiben több mint 223 ezer kilométer van. És úgy néz ki, hogy fáj tőle a szemünk.
A gépháztető alatt található 3,8 literes, V6-os Essex motorja 140 lóerőt tud és valamivel több mint 290 Nm nyomatékot. Ehhez a Ford négysebességes automata váltója csatlakozik. Már akkoriban is azt nyilatkozták, hogy nem túl dinamikusan mozgatja az 1,6 tonnás kétajtóst.