A Koenigsegg Agerát 2011-ben kezdte gyártani a svéd vállalat és még 2010-ben az angol Top Gear szerint ez volt az év hiperautója. 2017-ben az RS változat állította be a leggyorsabb szériagyártású autó rekordját 447 km/órás sebességgel.
A 2015-ös Genfi Autószalonon bemutatott Agera RS volt az Agera R továbbfejlesztett változata, mely átvett néhány technikai megoldást a One:1-ből. A Koenigsegg kifejezetten pályára szánta az aerodinamikailag is fejlettebb Agera RS-t, mely 250 km/órás sebességnél 450 kg leszorítóerőt termel.
5,0 literes, biturbó V8-as motorja alaphelyzetben 1160 lóerős, de az 1-megawatt csomaggal, amivel ezt az Agera RSN-t is felszerelték már 1360 lóerőt és 1370 Nm nyomatékot tud E85-ös üzemanyaggal.
Az Agera RS-ből mindössze 25 darabot gyártottak és mind teljesen egyedi, a vevő igényeire szabott darab. Ennek az RSN-nek a karbon karosszériáját kékre fényezték és a beltérben is kék kagylóülések kaptak helyet, de a műszerfal és a kormány is „Josh Blue” nevű kék árnyalatot kapott.
Az autó jobbkormányos és jelenleg 11 000 kilométer van az órájában. A korábbi tulajdonosokról nem tudni, de egy angol rendezvényen egyszer a Koenigsegg pilótája, Niklas Lilja 382 km/órás sebességet ért el vele.
Az autót most a brit SuperVettura kereskedés árulja.