Az autósportban, ha gyorsan kell megjavítani valamit, az egyik gyakran bevetett eszköz a ragasztószalag: a túraautózásban, a raliban, de néha még a Forma-1-ben is használják, ha rövid idő maradt a szerelésre, vagy éppen ez tűnik a legjobb és legegyszerűbb megoldásnak.

A koronavírus-járvány után még ébredező NASCAR legutóbbi Martinsville-i versenyén Martin Truex Jr. Toyotája megsérült, a bokszutcai személyzet azonban ahelyett, hogy az összegyűrődött, eltört elemeket a helyükre pofozták és rögzítették volna, inkább fogtak egy nagy körfűrészt, és levágták a feleslegesnek ítélt részeket.

A hűtési gondokat is orvosló megoldásnak köszönhetően a pilóta megnyerte az 500 mérföldes száguldást, habár autóját előtte tüzetesen átvizsgálták az ellenőrök. A húzással a pilóta csapata már korábban is próbálkozott: két éve szintén bevetettek egy körfűrészt, ám akkor kizárták őket a versenyből, ugyanis a NASCAR szabályzata szerint a bokszutcában csakis elektromos szerszámokat lehet használni.