Minek költeni sokat valamire, ha kevésből is megoldható: a társadalmi távolságtartás idején bizony sokan rájöttek az ebben rejlő igazságra. A Dacia, amely voltaképpen erre a tételre alapozza újkori üzletmenetét, a furfangosan fapados megoldások szellemében készítette el új reklámfilmjét.
Az egész 30 másodperces szpotot egy lakásban készítették. A forgatókönyv írásától a készre vágásig négy hétbe belefért a munka, amelyhez drága berendezések és díszletek helyett három számítógépet, egy motoros fúrót, egy lemezjátszót, néhány kerékpáros lámpát, valamint egy Dacia Duster modellautót használtak. A háttérzajokat a helyszínen állították elő, szintén átlagos, minden háztartásban fellelhető tárgyak segítségével, az alámondást pedig telefonon keresztül távszinkronizálták – vagy legalábbis ezt sugallja a film.