1964-ben jelent meg először a Goldfingerben az Aston Martin DB5-ös, méghozzá rögtön tele érdekes kütyükkel és az ígérettel, hogy James Bond megmenti vele a világot. Az angol titkos ügynöknek hála a DB5-ös igazi kultautó lett, nem csak egy szép angol veterán, hanem egy annyira vágyott tárgy, melynek újragyártott példányaiért többen is hajlandóak eszeveszett összeget áldozni. Híresebb DB5-öst nem találni, az biztos, de ritkább azért akad.
Méghozzá a nyitható vászontetős kabrió, melynek karosszériáját épp úgy a milánói Carrozzeria Touring Superleggera készítette, mint a kupéét. 123 példány készült belőle, és ezek között is akadnak olyan finomságok, mint ez a bordó itt.
Gyönyörű a bordó fényezés és a bézs bőrbelső kombinációja, de a kabrió DB5-ös különlegességét a motor adja. A Vantage csomagban a 4 literes, sorhatos motor három nagyobb teljesítményű karburátort kapott és új vezérműtengelyt, valamint 5 sebességes kézi váltót. Ebben a specifikációban az autó kevésbé volt rugalmas, viszont baromi erős lett. 3750-es fordulaton 325 lóerőt tud a hathengeres, ami 40 lovas növekedést jelent. Ezzel már 6,5 másodperc körül 100-as sprintre képes a DB5.
1965. április 1-jén készült el, és egyike a hét darab gyári DB5 Vantage kabriónak. Miután legördült a gyártósorról, öt nappal később már a kereskedésben volt, első tulajdonosa pedig az Aston Martin Owners Club egyik tagja, J.V.R. Bullough lett. Két egyedi elemet is kért az autóba, ezért 2 hüvelykkel megnyújtották a kuplungpedált és a vezetőülést is másképp párnázták.
2005-ben esett át átfogó restauráláson, azért van ennyire tökéletes állapotban. Akkor nem csak a hajtás és a karosszéria újult meg, de jobbról balkormányossá alakították az autót. Azóta a hivatalosan bazsarózsavörös színű DB5 Vantage kabrió több Concours d’Elegance eseményen is megfordult.