Egy-egy autó átalakításának megvan a maga művészete, ahogy a különböző válfajai is, de a jelenség már régóta része az autós életnek. Az elmúlt hónapokban is számos, egymástól eltérő példát szemléltettünk itt, a Vezessen. Gondoljunk csak a Mazderatira, a rút kiskacsává csúfított Porsche Boxsterre, az összkerékhajtásúvá alakított és Subaru-hajtással felturbózott Mazda MX-5-re, vagy az elegáns luxusjárgánnyá faragott Mercedesre.
Sok esetben annyira eltorzítják az autókat, hogy az eredmény láttán, elkeseredettségünkben menten lerabolnánk a közeli szupermarket papír zsebkendő készletét, viszont ezúttal erről szó nincs. Jelen esetben egy Ferrari F360 Spider replikájáról esik szó, ami egy harmadik – és egyben utolsó – generációs Toyota MR2-esen alapszik, az átalakítás pedig megdöbbentően valósághűre sikeredett.
Kívül és belül számos elemet kicseréltek, legyen szó karosszériapanelekről, fényszórókról, a műszerfal egyes részeiről vagy éppen a kipufogórendszerről – meg is lett hatása, ugyanis talán még a gyakorlottabb szem sem szúrná ki elsőre, hogy ez a Ferrari eleinte nem is Ferrari volt, pusztán egy replika. Az autó beindításánál azonban jelentkeznének az árulkodó jelek, a motort ugyanis nem cserélték ki.
Márpedig egy eredeti Ferrari F360 Spider 3,6 literes, V8-as erőforrását teljesítményben meg sem közelíti a Toyota MR2 1,8 literes, négyhengeres motorjához: amíg az olasz sportautó-költemény 395 lóerős (294 kW), a szintén ikonikus, japán verda 139 lóerőre (103 kW) képes. A replikát a német Mobilén árulják, 27 ezer euróért, vagyis több mint 9,5 millió Ft-ért keresi új gazdáját.
Az autót egy rövid videóban is bemutatták: