Mind az 52 példányt előre elkapkodták az egyedi autókra vágyó tehetősek vagy éppen a befektetési céllal vásárló spekulánsok. Pedig az 1986-os Genfi Autószalonon az Aston Martin V8 Vantage Zagatóról nem láttak mást, mint egy grafikát. A ’60-as évek DB4 GT Zagatója nyomán ismét a neves milánói karosszériaműhelynél született meg a ’80-as évek legmerészebb Aston Martinja.
Közel 157 ezer dolláros áron kínálták az autót, de pár év múlva már 450 ezerért cseréltek gazdát a példányai. Ezt az autót például újonnan rendelte a katari királyi család egyik tagja 1986 novemberében, és egyike azon 20 példánynak, melyek balkormányosak. Az autót aztán 1987-ben vettek át és két évvel később egy baleset után visszaszállították az Aston Martinhoz. Mivel strukturálisan is komoly sérüléseket szenvedett, ezért gyakorlatilag újból megépítették az alumínium karosszériás V8 Vantage Zagatót.
1990 augusztusára készültek el vele, és a korábbi szürke helyett már fekete színűre fényezték, a belteret pedig fehér bőr borítja. A korszak Aston Martinjaihoz hasonlóan kevésbé vérpezsdítő a beltér, de a hatalmas üvegfelületek és a vékony oszlopok miatt pazar a kilátás.
Motorja Tadek Marek 5,3 literes Lagonda V8-asának átdolgozott változata, melyből négy duplatorkú Weber karburátorral 432 lóerőt és 536 Nm nyomatékot hoztak ki. Hozzá ötgangos ZF váltó és önzáró differenciálmű csatlakozik. Adtak a Zagatónál az aerodinamikára (például NACA beömlők vannak a gépháztetőn), ezért az Aston Martin megfutja a 300 km/órás sebességet is.