A Ford GT igazi modern legenda, hiszen titokban fejlesztették és első sorban versenyautónak, ezt szelídítették aztán az utcai használathoz. Olyan futamokon bizonyít, mint a Le Mans-i 24 órás verseny, ahol 2016-ban kategóriagyőzelmet zsebelt be.

„Aztán kitisztul az út előttünk és nekilódulunk: 220, 240, 260, 280. Mintha csak a Le Mans-i Mulsanne egyenesben száguldanánk. Kanyar jön, de azt is lazán veszi 200-as tempó felett is. Semmi nehézség, az autó egyensúlya, a tapadása, a gyorsulása mind-mind egy versenyautóé, ami közútra szabadult. Őrület!” – olvasd el róla tesztünket!

A hírhedt Mansory tuningcég viszont egyszerre két nevet is meggyaláz legújabb kreációjával. Egyrészt magát a Ford GT-t, melyhez hozzányúltak, másrészt Le Mans-t, mégpedig azzal, hogy ennek az átalakított gépnek Le Mansory lett a neve.

Karbonból öntött rémálom a Le Mansory 2

Az autóra karbon karosszériaelemek kerültek, melyektől a gyárinál 5 centiméterrel lett szélesebb a GT. Leglátványosabb újítás az autó orra, melyről eltűntek a jellegzetes lámpák, és összességében elég felismerhetetlen benne a kiindulási alapnak használt Ford GT. Sokkal inkább hasonlít egy Ferrarira.

Minden kiegészítőt szénszálas anyagból készített a Mansory. Az autó extra hűtőnyílásokat és tetőre szerelt légbeömlőt is kapott, valamint egy hatalmas hátsó szárnyat. A korábbi kettő helyett három kipufogóvéget.

A kabinban a letisztultság helyét a luxus vette át, a műszerfalat teljes egészében Alcantarába csomagolták, az ülések pedig fehér bőrt és látványos varrást kaptak. A széles küszöbön ott díszeleg a Le Mansory felirat.

Karbonból öntött rémálom a Le Mansory 22

A Ford GT 3,5 literes, biturbó V6-os motorját 700 lóerősre és 840 Nm nyomatékúra tuningolták. Azt állítják, hogy könnyedén eléri a 354 km/órás sebességet. A Le Mansory-ból mindössze három példány készítenek.