1959 és 1963 között összesen 75 darab Aston Martin DB4 GT készült, amik közül csak 8 kapott könnyű karosszériát. Akkoriban ez volt Nagy-Britannia leggyorsabb személyautója. Első versenyén, Silverstone-ban Sir Stirling Moss méltón avatta fel az autót, behúzta vele az első helyet. Pehelykönnyű karosszériáját a milánói Touringnál készítette, de az 1958-as Londoni Motor Show-n bemutatott Aston Martin DB4-es volt az első autó, ami a vállalat Newport Pagnell-i központjában készült.
Akárcsak a DB4 GT Zagatóból és a Goldfinger című James Bond-film DB5-öséből, a DB4 GT-ből is elkészítették a Continuation, tehát a hagyományos eljárásokkal, de napjainkban gyártott változatot. A sorozatot 25 példánnyal folytatta az Aston Martin, aminek darabjait 600 millió forintért is pillanatok alatt elkapkodták. Ez az ezüst, Le Mans-i világításokkal felszerelt darab volt az első az új sorozatban. Ma az eredeti 1,5 millió angol fontos árának többszörösét éri.
Ha már közúton nem használhatóak ezek az autók, az Aston Martin úgy döntött, hogy a DB4 GT-ket kifejezetten a versenyzésre készíti, ezért a korabeli eljárásoknak megfelelően kézzel készült autóba (1,2 mm vékonyka alumínium karosszériaelemek) modern biztonságot adó bukócső és roppant könnyű, szénszálas kagylóülések kerültek. Érdekes kontrasztban van ez a klasszikus, háromküllős fakormánnyal.
Motorja 4,2 literes, soros, hathengeres, ami három Weber karburátorral 345 lóerőt ad le 6000-es fordulaton, és 475 Nm nyomatéka van. Hozzá szinkronizálatlan, négysebességes kézi váltó jár, mely garantálja, hogy a vezetése igazi régimódi móka legyen. Most pedig irány a videó!