A Tesla a legértékesebb autógyártó a tőzsdén, a gyártás pörög, az eladások felívelőben, de amikor ilyen tempóban pörögnek a fogaskerekek, azért becsúszik egy-egy hiba. A Tesla „népautója”, a Model 3 például még mindig szenved néhány gyermekbetegségtől, amelyeknek a széleskörű, hónapokig tartó gyári teszteken ki kellett volna derülnie. 

Többek között annak, hogy a hátsó lökhárító műanyag borítása nem bírja a pocsolyákat, és az idom mögé begyűjtött víz egyszerűen letépi az elemet. 

Logan 2019-es Tesla Model 3-asával pont ez történt, két utassal haladt nyugodt sebességgel, a forgalom ritmusát követve, amikor hatalmas csattanást hallottak. Azt hitték, valaki beléjük hajtott hátulról, de egy parkolóban megállva kiderült, hogy magától szakadt le a lökhárító. 

Az esetet rögzítette a Tesla fedélzeti kamerája. A tulaj az autómentőre várva kisétált a kereszteződésbe, és látta, hogy nem a mély víz a gond, ott több tucat autó haladt el, és egyikből sem szakadtak le darabok.

Miután megtörtént a baj, jött a következő meglepetés: a márkaszerviz ezt a hibát első körben nem akarta garanciálisan javítani, csak egy kellemes, ügyvéd által diktált levélváltás után. Ebben már elismerték, hogy több tulajdonosnál előforduló hibáról van szó, amit természetesen költségmentesen javítanak ki. 

2019-ben hasonló esetről született Twitter-bejegyzés, a tulajdonos pont ugyanígy elvesztette az egész hátsó borítást, sőt 2018-ban a Jalopnik is megírt egy kísértetiesen hasonló történetet.