A koronavírus-járvány kirobbanása óta először tartott igazán nagy árverést az amerikai Mecum aukciósház. Az indianapolisi esemény a cég 33 éves történetének legjobban sikerült árverése lett: az 1800 eladó autó 78 százaléka elkelt, de az autózáshoz köthető nagyjából hatezer relikviának is elvitték 90 százalékát a helyszíni és az internetes licitálók.
Az aukción egy idén felállított rekord is megdőlt: 3,85 millió dollárt, átszámítva 1,155 milliárd forintot fizettek egy Ford Mustangért, megdöntve a januári Mustang-csúcsot. A Shelby GT350R-t sokan a valaha készült legfontosabb Mustangnak tartják.
A wimbledoni fehérben tündöklő autó volt az első, melynek nevében az R-betű feltűnt. Az R-modellt kifejezetten versenyzési célokra építette Caroll Shelby 1965-ben, az autót többek között Ken Miles is vezette. A Ford szerette volna kimozgatni a Mustangot akkori megítéléséből, sokan ugyanis a titkárnők autójának nevezték. A híres tervezőnek ez sikerült is, a rekorder példány volt az első Shelby Mustang, mely versenyt nyert.
Az 1965-ös SCCA-szezonban tíznél is több kategóriagyőzelmet aratott az autó, és habár Jerry Titus az utolsó futamon egy másik Mustangban ülve zsebelte be a bajnoki címet, a legtöbb pontot ezzel a versenygéppel gyűjtötte. Néhány év után az autó kikerült az Egyesült Államokból, Mexikó versenypályáin gyűrték a gépet, majd szürkére festették, és az enyészetre bízták az autót. 1989-ben fedezték fel újra, ekkor egy múzeumba került a Mustang.
Később alaposan felújították, 2014-ben már régi pompájában jelent meg az 50 éves Mustangot ünneplő Amelia Island-i találkozón. Többször is kölcsönkérte aktuális tulajdonosától az autót a Ford, hogy a márka olyan büszkeségei mellett állítsák ki, mint az 1967-es Le Mans-i győztes GT40 Mk IV.