A MINI elkészítette története legerősebb és leggyorsabb autóját, melybe a BMW M35i modellekből ismerős 2 literes, négyhengeres turbómotor került 306 lóerővel. A John Cooper Works GP ráadásul csak kétüléses, és látványos szénszálas szélesítései és részlegesen önzáró mechanikus differenciálműve is van.
A gyári autóval 8 perc 3,86 másodperc alatt értek körbe a Nordschleifén. Persze nem mindenkinek elég mindez. A Manhart nekik kínál megoldást.
A Manhart GP3 F350 névre keresztelt MINI átprogramozott motorvezérlőt kap, nagyobb intercoolert és Remus kipufogót. A 2 literes turbómotor teljesítménye 345 lóerőre növekszik, nyomatéka pedig 450-ről 530 Nm-re nő.
Hogy mindenki lássa, ez nem csak egy JCW GP, a Manhart matt fekete fóliába öltöztette az autót és arany kiegészítőket pakolt rá, valamint hatalmas, fekete alufelniket 235/30-as gumikkal. Az AST Suspension futómű ültetőrugóival elöl 20, hátul pedg 15 mm-rel került alacsonyabbra az autó.
Nem olcsó a ritka MINI-t tuningolni, a Manhart teljesítménynövelő csomagja közel 1,4 millió forintba kerül, a Remus kipufogórendszer pedig további 615 ezer forint. Az ültetőrugókat 70 ezerért, a felniket pedig 620 ezerért adják hozzá, de talán az 1,2 milliós fóliázás és matricakészlet a legfeleslegesebb kiadás.