Driftautót sokan építenek, de a nemzetközi bajnokságokra már nem elég egy sperres E36-os BMW, ezért az Egyesült Arab Emírségek gumifüstölős, kilinccsel előre menős sztárja, Ahmad Daham egy komolyan átalakított Lexus RC F-fel versenyez majd. Szinte tényleg csak a csupasz váz maradt meg az autóból, amibe bukócsövet hegesztettek.
Karbon-kevlár elemekből áll össze az új karosszéria, mely a nagyobb nyomtávhoz igazodik és 500 kg-mal könnyítette az RC F súlyát. A készre szerelt versenyautó csak 1250 kg. Bent hatpontos övvel szerelt Sparco kagylóülés és állítható pedálsor található. Még a műszerfal is szénszálas, de flokkolt, hogy ne tükröződjön a szélvédőn.
Kihajították belőle a szívó V8-ast és helyére az öreg, de megbízható és bármeddig hergelhető Toyota 2JZ blokk került. Hatalmas turbófeltöltőt kapott, tripla üzemanyagszivattyút, új szelepvezérlést és nitrót. 4 sebességes szekvenciális váltót csatlakoztattak hozzá, és a differenciálmű is kifejezetten driftre készített. Az RC F ebben a formában már 1200 lóerőt és 1464 Nm nyomatékot ad le. Nézd meg, hogy megy keresztbe!