A Corvette C8-as, legújabb generációja gyökeresen eltér elődeitől, az orrmotoros építésmódot felváltotta a középmotoros elrendezés. Ennek következtében elöl felszabadult némi tér, ahova jobb híján a csomagtartó került. Így van ez szinte minden egzotikus sportkocsinál, ami középen hordja a motorját, a Ferrariknál gyakori a direkt erre a térre szabott bőrtáska-készlet, de akár Gajdán Miklós is horgászhat egy Mclaren orrában ülve, ha le tud vele jutni a vízpartra. 

Meglepő hiba bosszantja az új Corvette tulajdonosait 1

Alig 144 literes a csomagtartó, ami a középmotoros McLaren MP4-12C-ben természetesen elöl van. Doboz alakú, ezért könnyű bele pakolni – vagy éppen beleülni

A Corvette C8 tulajdonosait ennek a tárolónak a fedele bosszantja, mivel egyre többen számolnak be arról, hogy menet közben, váratlanul pattan fel az alkatrész. Érdekes vita alakult ki az ügyben, mivel a jelenséget nem tapasztaló autósok szerint ez száz százalékig felhasználói hiba lehet, egyszerűen nem csukják le rendesen, ezért pattan vissza. Természetesen van visszajelzés a nyitott állapotról a műszerfalon, így elképzelhetetlennek tartják, hogy egyszer csak észrevétlenül megtörténjen a baj.

Akik viszont átélték, azok szerint hibaüzenet nélkül, váratlanul történik a dolog, mintha magától oldaná a reteszelést a rendszer (az első csomagtartó természetesen az indítókulcsról is, nyomógombbal nyitható). Az első rossz tapasztalatok leírása már idén áprilisban felkerültek, és azóta csak szaporodott a számuk, a GM viszont nem javítja garanciálisan az ebből fakadó sérüléseket.