Három liter, hat henger, turbófeltöltés. Ezekből az alapokból építkezve tökéletes üvöltő szörny építhető, csakhogy a gyárak kezét gúzsba kötő szabályozások miatt elképzelhetetlen a szalonból megvásárolható, dobhártyaszaggató élmény. 

Ezért virágzik az utólagos kipufogórendszerek iparága, a videón látható Toyota Suprához például az Fi exhaust készített egy igazi, kompromisszummentes rendszert. Ahogy az lenni szokott ez is egy megkerülőszeleppel ellátott megoldás, de ez már alapjáraton is felemeli a szomszédok vérnyomását. A gyári hangerő 97,8 decibel, ha hagyjuk járni a motort, ezzel viszont 118 decibelre kúszik fel az érték.

Nyitott állásban viszont az egész utcát a sofőrre haragítja, mivel így már 131 decibellel üvölt a német-japán technika. Ez a legtöbb táblázat szerint már a kellemetlenül hangos kategóriába esik, és ha hosszabb ideig vagyunk ennek kitéve, kell a hallásvédelem. Légkalapács, felszálló vadászgép okoz ekkora zajt.