Egy Chevrolet Camaro már alapkivitelben olyan autó, amit látva a kerítéshez sereglenek az óvodások, megállnak egy fotóra a családok, és integet a többi közlekedő. Van-e értelme tovább fokozni ezt a hatást? Az amerikai TS Customs építői szerint volt, ezért egy floridai drogbáró lázálmát állították négy kerékre, Camaro-alapokon. 

Ez még nem donk, de közel áll hozzá, a kiszélesített karosszériához egyedi hűtőrács, valamint ordas kamu-légbeömlők járnak. Utóbbiak a szintén elborult nyolcvanas évek tuningját idézik, akkor a középmotoros olasz, egzotikus sportgépek ihlettek meg minden építőt, és így kerülhetett ez a motívum esztétikai szépségtapaszként orrmotoros autókra is. 

A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 1

De nem ez a legfeltűnőbb részlet, hanem a kerekek. A hordónyi, óriási szekérkerekek, amelyek a Forgiato munkáját dicsérik. A gumiméret halandó autós számára felfoghatatlan tartományba esik, a Pirelli P Zerók 405/24 R24 méretben kerültek hátul a kocsira. Motorja maradt az SS kivitel 6,2 literes V8-asa, egy kompresszorral megtoldva, valamint Magnaflow kipufogórendszerrel és direktszűrővel feldíszítve. 

A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 2 A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 3

Összehasonlításképpen a Lamborghini Aventador SV és a legutolsó Dodge Viper kapott 355 mm széles hátsó gumikat, de a Bugatti Chiron tervezői sem érezték szükségét ennél szélesebb abroncsoknak. Ezért a csomagért így egyben 190 ezer dollárt kérnek, vagyis több mint 56 millió forintot. 

A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 4 A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 5 A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 6 A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 7