1971-ben 911T-ként hagyta el a futószalagot, 2009-ben viszont 911 RSR Turbóra alakították ezt a Porschét, amit a legendás Gulf-versenyfestéssel kínálnak eladásra Floridában.

Az üvegszálas karosszéria alatt viszont még az eredeti 2,2 literes, hathengeres, léghűtéses motor rejlik, amivel a 911 RSR Turbo 3,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 kilométer/órára, míg a 200-at 8,8 szekundum alatt éri el. A sebességmérő mutatója 300 kilométer/óra fölé is kúszik az 500 lóerős teljesítménnyel.

Utcán is mehetünk ezzel a legendás Gulf-festésű Porschével 1

Belül is azt kapjuk, amit egy versenyautó precizitásával bíró sportautótól várunk: négypontos bukókeret, ötpontos Sabelt biztonsági öv, kagylóülések és MOMO kormánykerék. A kárpitet a komplett utastérből kipucolták, ahogyan a rádiót és a légkondicionálót is hiába keressük.

Ahogyan belül, úgy kívül és műszakilag is makulátlan ez a Porsche, pedig már 112 ezer kilométert megtettek vele. Ennek megfelelően mélyre kell nyúlni a malacperselyben, ha szeretnénk egy ilyet. Az árcédulán 76 000 dolláros ár szerepel, vagyis közel 23 millió forintot kóstál.