A Mercedes-Benz az angol McLaren 40%-át birtokolta, így kézenfekvő volt, hogy a legújabb sportautójukat is közösen készítik majd. Ez lett az SLR, mely 2003-tól hét éven át készült és ezen időszak alatt 2157 darabot gyártottak. A legtöbb autó kupé, de készült kétüléses roadster és szélvédő nélküli változat, ami Sir Stirling Moss nevét viseli.

Nem sokkal a gyártás befejezése után a McLaren Special Operations (MSO), egyedi igények kivitelezésével foglalkozó részleg 25 autó számára kínált egyedi megjelenést.

Ez a ritka McLaren sokkal inkább Mercedes 1

A kezelés leginkább kívülről látható, hiszen a McLaren egyedi első lökhárítót, oldalsó elemeket és hátsó lökhárítót készített az SLR-hez. Ezek a McLaren jellegzetes vonalait viselik, így az oldalán lévő kopoltyúk is ívesebbek a széria SLR-énél. Igazítottak az autó kormányzásán és a futóművén, valamint titán kipufogórendszert raktak alá.

Ez a ritka McLaren sokkal inkább Mercedes 21

Fél méterrel az első tengely mögött van az 5,4 literes, kompresszoros V8-as motor, ami 626 lóerős és 780 Nm nyomatéka van. 3,6 másodperc alatt gyorsul 100-ra az SLR és 330 km/óra feletti a végsebessége.

A 2730 kilométert futott MSO kezelésen átesett SLR 127 millió forint körüli összeget is megér majd új tulajdonosának.

Ez a ritka McLaren sokkal inkább Mercedes 22