Tíz éve állt szolgálatba a Porsche angliai importőrénél a szürke színű, fehérarany felnikkel és ehhez passzoló kockászászlós mintával az oldalán minden idők egyik legkedveltebb tesztautója, a Porsche 911 GT3 RS. Rendszámtáblája után csak Hebe néven emlegetik a szürke GT3-ast az újságírók, melyet a mai napig megőrzött a képviselet.
Ott díszelgett az Evo Magazin és a Top Gear, meg még számtalan újság címlapján az autó, de szerepelt videókban és tévéműsorokban, ment vele keresztbe Chris Harris is. Szóval kalandos első éve volt az autónak, így érthetően már óvják és csak különleges alkalmakkor veszik elő. A 997.2-es GT3 RS-t nem mellesleg az egyik legjobb GT modellnek is tartják sokan.
Még rövidebb a tengelytávja és hatsebességes kézi váltó járt hozzá, mely manapság már nem választható RS modellekhez. Ráadásul a 3,8 literes, Mezger szívómotor van a farában, mely 450 lóerős és 430 Nm nyomatéka van. Igazi nyers gép, mely annyira a versenypályára való, hogy egy másik rendszámos GT3-assal beneveztek a 24 órás nürburgringi futamra és 145 kört mentek vele. A nyertes BMW versenygép ennél 9 körrel ment többet.
Néhány apró jele van csak annak, hogy telik az idő. Ilyen a tejfehérré mattult hátsó plexiablak vagy a féknyergek, melyek már nem virítanak olyan élénksárgán, mint tíz éve. Az Alcantara-váltógombot már kicserélték egy új darabra, ahogyan a kormányt is. Az eredeti sportkormányt egyébként a távozó ügyvezető igazgató kapta meg, a korábbi váltógomb pedig a Porsche angliai központjában van.