Csehország, 1935. A Škoda a szeptemberi Prágai Autószalonon mutatja be a gyár új fejlesztését: a kor szellemét követő, különösen áramvonalas járművet. Észak-Amerikától Franciaországig ilyen autók készültek akkoriban, a Škoda azonban saját szája íze szerint nyúlt a témához.
A tanulmányautót kétliteres, négyhengeres boxermotor hajtotta, amelyet a hátsó tengely elé építettek be, hogy mélyebbre tolhassák a tömegközéppontot. A vízhűtéses blokk teljesítménye elérte az 55 lóerőt, ami az áramvonalas karosszériának (Cw 0,37) köszönhetően 130 km/órára volt elég. A váltó négyfokozatú, félautomata (robotizált) rendszerű elektromágneses egység volt.
Az autó soha nem került gyártásba, ám a 935 Dynamic tanulmány számos későbbi szériamodellt megihletett. Még egy raliautó is készült belőle, kétüléses változatban, kompresszoros motorral, ám ebből sem lett semmi. A versenyautó prototípusa nyom nélkül elveszett, a világ egyetlen 935 Dynamic tanulmányának sorsát azonban végig nyomon követte a gyár. A koncepcióautót 1939-ben eladták egy gyűjtőnek, majd a hatvanas években, a gyári múzeum megalapításakor visszavásárolták tőle.