A kínai Great Wall Motors a kezdetekben még kis szériában gyártott teherautókat, mostanra azonban ott tartanak, hogy 26 százalékos növekedés után 2016-ban már több mint 1 millió autót adtak el. A Pekingi Autószalonra érdekes koncepcióautóval készültek, ami szokatlan keveréke sok autónak és stílusnak, ez a Futurist tanulmány.
Az autó látszólag egy négyajtós szedán, viszont nem csak nagy méretű, de legalább olyan magas is, mint egy szabadidő-autó. A formai jegyek erősen retrósak, felfedezhető benne a klasszikus Ford Mustang, a 02-es BMW, de még egy kis Volga is. Érdekessége, hogy nincs rajta márkanév, így a Great Wall Motors bármelyik brandjéhez csatlakozhatna. Egyelőre nem tudni, hogy a Haval, a Wey vagy az Ora logója lesz-e az orrán.
Az autó belterében is keveredik a régi és az új. A vékony, fehér kormány és a kerek szellőzők a múltat idézik, a hatalmas központi kijelző és a vezetéknélküli töltő pedig inkább a mai korhoz igazítja a négyüléses szedánt. B oszlopa nincs, az ajtók pedig szekrényszerűen nyílnak.
Az autó hajtásáról nem sokat árultak el, mindössze annyit, hogy kobaltmentes akkumulátorral szerelik, amit teletöltve akár 700 km-t is megtehet, valamint 3-as szintű önvezetésre képes.