Mindig szórakoztató, amikor egy kisautóba egy, az eredetinél jóval erősebb motor kerül. Így járt ez a Fiat 500-as is, melyből kidobták az eredetileg benne dolgozó kéthengeres, 479 köbcentis erőforrást, és egy Suzuki Hayabusa vette át a feladatát.

A 20. század leggyorsabb utcai motorjának szíve mind a négy kereket hajtja, az 1,6 literes blokk 250 lóerő leadására képes. A nagy teljesítményhez ráadásul kis tömeg társul: az átalakított kasztni mindössze 600 kilót nyom, ideálissá téve a gépet a hegyi versenyekre. Ezeken a megmérettetéseken jól is szerepel az olasz-japán masina: az olaszországi Alpe Del Nevegal hillclimb-versenyen kategóriagyőztes lett, összetettben pedig néhány ezredmásodperccel megelőzte a Ferrari 458 Challenge-et is.

Az autó jelenlegi formájában már a harmadvirágzását éli: a hétköznapi használatból kikerülve gazdái először egy autókrossz-versenyekre alkalmas bestiát akartak belőle faragni egy BMW S 1000RR motor felhasználásával. Elnézve az alábbi videót, nem döntöttek rosszul azzal, hogy nem ragaszkodtak eredeti tervükhöz.