Homologizációs céllal készült az első BMW M3-as a második generációs 3-as, tehát az E30 alapjaira. Egészen korai sportmodell ez a BMW-től, és ezért egyre értékesebbek a szépen megmaradt példányok. Az eredetiség hívei ezért aztán inkább rá se néznek az olyan átalakított autókra, mint ez a sárga itt. Pedig igazán kívánatos, minden elemében egy kicsit frissebb autó lett így az E30-as.

Jól áll a sorhatos motor a sárga E30 M3-nak 1

Eredetileg ezüst színű volt, most a jóval feltűnőbb Dakar-sárga árnyalatot viseli az autó, amihez jól passzolnak a fekete kiegészítők, mint a hűtőrács, a sötét fényszórók és a felnik. A 17 colos Forgestar kerekeken Hankook Ventus V12 EVO2 gumik vannak, mögöttük pedig Brembo fékek, fúrt-mart tárcsákkal. A futómű H&R rugókkal és Bilstein lengéscsillapítókkal frissült. A hátsó ülések helyére bukócső került, amin keresztül versenyautós, sokpontos övek csatlakoznak.

Jól áll a sorhatos motor a sárga E30 M3-nak 23

2,3 literes, S14-es négyhengeres motorját az E36-osból érkező S50-es 3,2 literes, sorhatos váltotta a hozzá tartozó hatgangos kézi váltóval együtt. Az S50-es egyébként az európai M3-as motorja, mely 7400-as fordulaton 321 lóerőt ad le és 350 Nm nyomatéka van. A valamivel nehezebb E36 M3-ast 5,5 másodperc lövi 100-ra, tehát az E30-asban is biztosan lelkes.

Jól áll a sorhatos motor a sárga E30 M3-nak 24