Az nem kérdés, hogy a technológia eléri-e azt a szintet, ahol egy önvezető autó biztonsággal tud közlekedni. A kérdés inkább, hogy mikor. Öt, tíz, esetleg harminc év? A fejlesztés rohamléptekkel folyik, és egyre több funkciót tudnak a vezetéssegítő rendszerek.
A Tesla élenjár ebben a folyamatban, és amíg más gyártók csak tesztpályákon kísérleteznek az új funkciókkal, ők a tulajdonosokat, és a már utcán futó autókat is bevonják a kísérletbe. Amely során, mint minden tesztelésnél, kiderülnek a hibák.
Ezen a rövid videón például az, hogy a kamerák képét elemző szoftver simán közlekedési lámpának néz pár függőleges Coop feliratú reklámzászlót.
De meg kell említeni, hogy az esetek többségében teszi a dolgát a rendszer, és nincsenek hibák. A gyártó által nagyvonalúan csak Full Self-Drivingnak nevezett újítás béta verzióját próbáló, kiválasztott Tesla tulajdonosok közül James Locke például feltöltött egy félórás utazást, amit az autója teljesen egyedül, hatalmas hibát nem vétve (volt hogy irányjelző nélkül váltott sávot) emberi beavatkozás nélkül teljesített.
Az utazás 70 százaléka autópályán, a maradék 30 százaléka viszont városi utcákon történik.