Az autóértékesítésben idén megnőtt az online csatornák jelentősége. A vírus elleni küzdelemben is fontos eszköz a távolságtartás, de tulajdonképpen az autóvásárlás számos fázisához felesleges jelen lennünk: ha ezeket az interneten el tudjuk végezni, időt takaríthatunk meg.
Az emberek azonban még nem szoktak hozzá az új módihoz, ezért az ausztrál VW-importőr érdekes áthidaló megoldást talált ki. Felépítettek egy vadonatúj kereskedést, amely azonban mindössze 28 cm magas, és nincs más szerepe, mint a figyelemfelhívás. Az oldalán (akarjuk mondani, a falán) elhelyezett QR-kódok segítségével virtuális tesztvezetésen vehetünk részt.
Ausztráliában egyébként nem zárkóznak el az emberek az autóvásárlás digitalizálásától: a megkérdezettek 49 százaléka örömmel gazdagítaná kiterjesztett valóságú élményekkel az autóvásárlást.
A világ legkisebb autókereskedése ezen a linken kereshető fel.