Az apák hajlamosak arra, hogy a lányuk kezére játszó vőjelöltek előtt megmutassák, mégis ki az igazi férfi. Vagy ez motiválta a felvételen látható Corvette C2 tulajdonosát, vagy csak simán jó fej akart lenni, amikor már a garázsból csikorgó gumikkal, nagy lendülettel állt ki.
Hat hónap után ült be a féltett veteránba, de a tavaszi (áprilisban történt az eset, a videó csak most került fel) első túra rövid és csúnya véget ért. A lendületes kiállás után a sofőr hiába nyomta a féket, az autó nem lassult. Így választhatott, hogy a bejárón álló autóknak hajt neki, a közeli tóba csobban vagy a kerítést választja.
Utóbbit választotta, és valószínűleg ezzel hozott jó döntést a vészhelyzetben.
Az eset tanulsága, hogy a hónapokig állni hagyott autóval felelőtlen a legalapvetőbb ellenőrzéseket is hanyagolva útnak indulni, főleg, ha egy 1960-as években gyártott típusról van szó. Jelenleg itthon egy darabot sem találtunk eladót, de a német piacon akad több mint hatvan, áruk 50-100 ezer euró (15-33 millió forint) között változik állapottól függően.
Corvette C2 – a második generáció
A Corvette második generációját, a C2-est, mely már nem csak nyitható tetővel, hanem kupé változatban is elérhető volt, 1963 és 1967 között gyártották – 72 418 nyitott tetős Corvette készült 45 546 kupéval szemben. Az újdonság már a GM új főtervezőjének munkája volt. Bill Mitchell több jellegzetességgel is felruházta a modellt, amelyek a mai napig meghatározók a későbbi Corvette-generációk formájában.
Az egyik a bukólámpa volt, amelyről szemből könnyű azonosítani a második generációt. A máig érő formai jellegzetességeken túl a sportautókban döntő fontosságú négytárcsás fékrendszer is, a C2-es sorozatban váltotta le a korábbi dobfékeket, 1965-ben.
Háromféle motorral készült a második sorozat. Minden motor V8-as volt. Egy 5,4 literes gép nyitotta meg a sort, amely legerősebb kivitelében 375 lóerős volt. 1966-ban a Corvette-ek között a C2-es típusban debütált a nyolchengeres Big-Block, amely azóta is fogalom minden autórajongó számára. A Big-Block teljesítménye papíron maradt 425 lóerő. 7,0 literes hengerűrtartalma felülmúlta bármelyik korábbi Corvette-ét.