A képeken látható Hollandiában eladó darab ránézésre csak egy átlagos hármas BMW az E46-os szériából, ami várja kelet-európai vásárlóját. Ára viszont bőven az átlag felett van, amit sem az állapota, sem a futott kilométerek (323 ezer kilométer) száma nem indokol. 

Ezért a kívülről ártalmatlannak tűnű BMW 330d-ért azért kérnek 10 ezer eurót, mert már végigmentek vele a dízeltuning rögös ösvényén.  Nagyobb intercoolert kapott, új injektorokat, erősített dugattyúkat, új vezérműtengelyeket építettek be, és a hibrid Garrett Gtb2260vk turbóból is kisajtolták, amit lehetett.

Ennél a BMW-nél durvább dízelszörnyet nem kapsz 3,5 millióért 1 Ennél a BMW-nél durvább dízelszörnyet nem kapsz 3,5 millióért 2 Ennél a BMW-nél durvább dízelszörnyet nem kapsz 3,5 millióért 3

Egyedi kipufogórendszer (ahogy azt mondani szokták EGR és DPF „megoldással”), és az M3-as segédkeret, valamint futómű is beépítésre került. A csomag ára a hirdető szerint 40 ezer euró volt mindennel együtt, az elért teljesítmény pedig 518 lóerő, és 1000 Nm nyomaték! 

Igazi akciós ajánlat mindez most 10 ezer euróért, persze az elért teljesítményszintet bizonyító mérésről nincs kép a hirdetés fotói között.

Ennél a BMW-nél durvább dízelszörnyet nem kapsz 3,5 millióért 4 Ennél a BMW-nél durvább dízelszörnyet nem kapsz 3,5 millióért 5