A Mercedes G-osztálya munkagépnek született, és az aerodinamikailag nem túl szerencsés forma, valamint az alvázas felépítés és a három zárható differenciálmű is komoly igénybevételre utal. Azonban mára a G-osztály inkább csak státuszszimbólum, a legtöbb autót a legerősebb, AMG változatban adják el, és a tulajdonosok még csak véletlenül sem tévednek vele terepre. A Brabus viszont most készített valamit, ami erős, és nem retten meg a járatlan utaktól.

Itt a 800 lóerős, platós G-osztály a Brabustól 1

Az alapot a G63 AMG adta, és még a karosszériát is átalakították, így nincs csomagtér, de van cserébe platója. A kreációt Brabus 800 Adventure XLP-nek nevezték el, és elég látványos jelenség lett. A megemelt karosszéria alatt portáltengelyes futómű és terepgumik vannak.

A 4,0 literes, biturbó V8-as 800 lóerőt és 1000 Nm nyomatékot tud, ez több mint 210 lóerő és 150 Nm többletet jelent az eredeti állapothoz képest. Ezzel az Adventure XLP 4,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebességét pedig 210 km/órára korlátozták.

Itt a 800 lóerős, platós G-osztály a Brabustól 23

50 centiméterrel lett nagyobb az autó tengelytávja, a teljes hossz pedig 68,9 cm-rel nőtt (eredetileg 4,82 méter), így hátul nagyobb lett a lábtér. Az utasteret mindenhol bőr borítja, karbon betétek hangsúlyozzák a sportosságot. Az autóért nagyjából 250 millió forintnak megfelelő összeget kér a Brabus, de az ár az egyedi igények függvényében változik.

Itt a 800 lóerős, platós G-osztály a Brabustól 24