Töretlen a klasszikus 911-es Porschék népszerűsége, ezért aztán nem kevesen foglalkoznak azzal, hogy tökéletesen felújítsák ezeket a léghűtéses, farmotoros sportautókat. Az újjászületésnek azonban nem csak a restaurálás az útja, hanem az egyre népszerűbb restomod is. Itt ugyan nem lesz az autóból soha hiteles veterán, viszont megadja a régi autó hangulatát, de vezethetőségében nyújt valami olyat, amit csak a modernebb autók tudnak.
Ezért öregítették meg a DP Motorsportnál ezt a 964-es Carrera 2-t is, aminek rettentően jól áll a rubin vörös szín és a rézszínű Fuchs felnik.
Részleteiben egyértelműen az első 911-et idézi, hiszen ott vannak a krómkeretes kerek lámpák és a fényes ablakkeretek meg a filigrán tükrök az ajtókon. Valójában viszont szélesebb is, mint az eredeti karosszéria, mert a DP Motorsport üvegszálból és karbonból készült Classic Carrera Widebody készlete van rajta.
Retró hatású a beltér is a pepita mintázatú Recaro Sportster CS kagylóülésekkel és a lyuggatott küllős Momo sportkormánnyal, fa váltógombbal. Még a rádió is korabeli hatású, de valójában egy klasszikus Porschékhez készített Apple CarPlay-re képes egység.
250 lóerős, 3,6 literes, léghűtéses boxermotorját is felfrissítette a DP Motorsport, így már 3,8 literes és 320 lóerős teljesítményű, valamint 370 Nm nyomatéka van. Álló helyzetből 100-ra kevesebb mint 5 másodperc alatt gyorsul és 280 km/óra a végsebessége. Ez azonban csak a katalógusnak szól. Sokkal lényegesebb, hogy figyeltek az élvezetes vezethetőségre, ezért szép lineárisan adja le a teljesítményét, már 2750-től érezhetően van benne erő.
G50-es 5 sebességes kéziváltó került bele és a Carrera RS önzáró differenciálműve, de a sportmodellből érkeztek a fékek is. A futóműben poliuretán szilentek vannak és KW Clubsport felfüggesztés.
Mindennap használható, sportosan vezethető és versenypályán is otthonosan mozgó autót készítettek, de ennek meg is volt az ára. A donorautón felül további közel 57 millió forintnak megfelelő összeget költöttek el a 911-esre, mire megszületett ez a stílusos átirat.