Ken Block átadta a stafétát, lelépett az általa fémjelzett videosorozatból, a látványos autós trükkökre épülő Gymkhana-ból. Vele együtt távozott a Ford is, helyüket pedig Travis Pastrana, és a Subaru vette át (avagy vette vissza a Subaru esetén, hiszen az első Gymkhana videó még azzal készült).

Hogy sikerül-e felérni a Ken Block által felállított mércéhez, azt mindenki döntse el maga, mindenesetre rég volt ennyire vakmerő, nyers sebességre építő a Hoonigan alkotása. 

Ken Block főleg a bonyolult keresztbe csúszásokat, a precízebb, lassabb tempójú trükköket részesítette előnyben, Travis Pastrana viszont a brutális ugratásokat, az állandó őrült tempót, a nagy sebességet vitte bele a videóba.

Travis Pastrana a száguldás megszállottja, kerékszámtól függetlenül. Rali- és motorversenyző, kilencszeres X Games-győztes, melyből hat freestyle motokrossz aranyérem. Pastrana 4 éves korában ült először motoron, első motorját édesapja vette neki, ami egy Honda Z-50 volt.

2007-ben az amerikai bajnokság mellett Travis részt vett a rali-világbajnokság három helyszínén. Mexikóban ötödik, Argentínában tizedik, Walesben pedig kategóriája tizenegyedik helyén végzett. Négy pontot szerezve végül a világbajnokság N csoportos értékelésében a huszonharmadik helyen zárt.