Először 2018-ban gondolta úgy a Wales-rali szervezőbizottsága és a walesi műszaki iskolaszék, hogy valahogy népszerűsíteni kellene a motorsportot, az autóipart a fiatalok között. A Toyotával karöltve kitalálták a versenyautó-festő pályázatot, és százszámra jöttek a tervek, hogy hogy nézzen ki a Toyota rali versenyautója. A programot hallatlanul népszerűvé tette, hogy tényleg elkészítették az autókat, sőt, azok a gyerekek által tervezett dizájnnal vettek részt a ralin.
Idén aztán elmaradt a rali, de a szervezők nem akarták megszakítani a friss hagyományt, ezért idén is kiírták a pályázatot, a Toyota meg adott egy autót (nem is akármilyet: egy GR Yarist), hogy legyen mit kipingálni (vagy fóliázni, az már mindegy.)
A győztes – talán mondani sem kell – egy Covid-19 tematikájú dizájn volt, csupa pozitív üzenettel.
Az ajtókat egészségügyi dolgozók, rendőrök, építőmunkások, pedagógusok és kereskedők stilizált vonalrajza borítja, a névtelen hősök hátterében Wales nemzeti jelképe, a sárga nárcisz virágzik, a tetőlemezt pedig a reményt szimbolizáló szivárvány borítja. És persze a védekezés jelképe és legfontosabb eszköze: a maszk sem hiányzott. Az autó orrára kék kórházi maszkot pingáltak, a visszapillantó tükrökre hurkolt pánttal.