Az alig 6-700 kilogrammot nyomó klasszikus Mini Cooper még a gyári motorokkal is egy élvezetesen vezethető, fürge városi autó volt a maga korában. Ezért is nyúlnak hozzá még mindig sokan, főleg az Egyesült Királyságban bőven akad belőle. 

Az igazán vad elképzelések motorcserével végződnek, és ebben a piros darabbal tényleg nem fogták vissza magukat az alkotók. Rögtön duplázták a tétet, és a hátsó tengely elé két Yamaha R1-es motorkerékpár négyhengeres blokkját építették be.

Őrült öreg Mini két motorral, 350 lóerővel 1

A két motor külön jár, és külön szekvenciális váltómű tartozik hozzájuk, csak a differenciálműnél adódik össze az erejük. Elég eszement ötlet, és lehet, hogy másképp is el lehetne érni ezt a teljesítményszintet, de egy ilyen gép a legjobb eszköz arra, hogy minket bámuljon az egész boxutca egy pályanapon.

Őrült öreg Mini két motorral, 350 lóerővel 2

Mert tényleg látványos a gép, a két motor a farban fotóért kiált, és a teljesítmény sem marad el. A gyorsulás körülbelül három másodperc százig, a 13 colos slick gumik mögött pedig négydugattyús féknyergek szavatolják a lassulást.

Őrült öreg Mini két motorral, 350 lóerővel 3 Őrült öreg Mini két motorral, 350 lóerővel 4 

Legnagyobb csodája viszont a rendszáma, Angliában egy ilyen dologgal is lehet közúton közlekedni, ami igencsak érdekes élmény lehet. 

A gép ráadásul eladó, 8,5 millió forintnak megfelelő angol fontot kérnek érte.

Őrült öreg Mini két motorral, 350 lóerővel 5