A képeken szereplő BMW 3 E36 ránézésre egy megkímélt, jó állapotú szedán, és már ezzel is kilóg a sorból. A rozsdamentesség nagy fegyvertény ennél a szériánál, ám ahogy beindul a motorja, kiderül, hogy tud még pár trükköt.
A 316i felirat által sejthető négyhengeres helyett ugyanis a BMW M5 E60-ban is dolgozó V10-es motor került az orrába, ráadásul szakértői újraépítés után. Így 534 lóerőt teljesít a gyári 507 helyett, és remélhetőleg kibír pár ezer gondtalan kilométert.
Az igazi egyedi módosítás az M3 E92-ből érkező manuális váltó, amit egyedi lendkerékkel tudtak a motorhoz csatlakoztatni. Futóművét is átfésülték, az E36 M3 alkatrészei mellé egy KW V3-as szett került, a fékeket Brembo tárcsákra cserélték, elöl 365 mm, hátul 320 mm mérettel.
Az autó eredeti tömegét ekkora erővel párosítva valódi csapásmérő eszköz ez az egyedi BMW, pályanapokon biztos hatalmas élmény lehet a tízhengeres üvöltése mellett faragni a köridőket. Ez az élmény pedig eladó, most 43900 euróért, vagyis 15,6 millió forintért.