40 darab készül a Bugatti 1500 lóerős hiperautójából, ami gyakorlatilag egy felfoghatatlan anyagi értéket képviselő, guruló vagyontárgy. 

A különleges autók piacán egyre csak felfelé kúsznak az árak, és a mezei rajongó joggal teszi fel a kérdést: hol a határ? Nos, határ nincs, mert mindig van újabb, ritkább, különlegesebb, amiért még több pénzt el lehet kérni.

A jelenlegi határt a Bugatti Divo képviseli, amiért nagyjából 1,8 milliárd forintot  kér a gyártó. Ennyi pénzért a Chiron motorját, hajtásláncát kapja a megrendelő, a Divo motorja szintén 8 literes, W16-os, melyet négy turbó lélegeztet. 1500 lóerős teljesítménye mellé 1600 Nm nyomatéka van. Álló helyzetből 100-as tempóra 2,4 másodperc alatt gyorsul.

Részleteiben viszont különbözik a Divo, amit inkább versenypályára optimalizáltak. 

90 kilogrammal több leszorítóerőt termel a Chironnál a Divo (összesen 456 kg-ot), ami az aerodinamikailag továbbfejlesztett karosszériának köszönhető. Ezzel együtt a Divo súlya is csökkent 35 kilóval. A hátsó lámpája 44 apró, kivilágított uszonyból áll, a tetején pedig hatalmas NACA légbeömlőn át jut levegőhöz a W16-os turbómotor. 1,83 méter széles hátsó szárnya 23%-kal nagyobb a Chironénál.

Ennek a Bugattinak csak a fényezése 300 millióba került 1

Elsődleges szempont volt a vezethetőség, ezért a felfüggesztést és a kormányzást is közvetlenebbre hangolták. A súlycsökkentés során eltávolítottak némi hangszigetelő anyagot, könnyebb hangrendszert kapott az autó, megszabadultak néhány tárolórekesztől és könnyebb kerekeket raktak rá, valamint nagyobb mennyiségben használtak karbon elemeket.

De valószínűleg ezek mellékesek a vásárlók számára. Nekik a különleges, ritka Bugatti kell, amit esetünkben még egyedi fényezés is feldob. A videón látható darabot „ladybug” vagyis katicabogár névre keresztelte a videós, aminek pőre karbon karosszériáját fényes vörösből sötétvörösbe hajló rétegek dobják fel, a hátsó tengelynél jellegzetes mintázattal. 

A valódi vételár nem hangzik el, és a festés ára is pletykaszinten mozog, de ha a „gyári” fényezéssel 1,8 milliárdot kérnek az autóért, akkor nem elképzelhetetlen, hogy egy ennyire egyedi elképzelés megvalósítása végül megdobja az árat még 300 millió forinttal.